Vibrációs trénerek

Vibrációs tréner - Kiváló eszköz, ha izomerősítés és fogyás a cél!

Vibrációs tréner | Fogyáshoz és izomerősítéshez is egyaránt kiváló!

Ha azonnal a termékeket szeretné látni, akkor kattintson a linkre!

A vibrációs trénerek két legismertebb típusa a vertikális hintával kialakított, és a vibrácós rezgést alkalmazó tréner. A két vibrációs tréner típus más-más célt szolgál. A vertikális vibrációs tréner a fogyásban nyújt hatékony segítséget, a rezgést alkalmazó tréner pedig izomerősítésre használható. Az edzőgépek használata előtt mindenképp bemelegítés szükséges, ezzel megelőzhetők a különböző izom és ízületi sérülések!

A vibrációs tréner már elég régóta jelen van a fitneszgépek világában, de az utóbbi pár évben kezdett el csak igazán betörni a köztudatba. Lassan minden edzőteremben megtalálható ez a gép, sok stúdió már e köré építi ki az edzéseket. Sokan nem tudják, hogy hogyan is működik, illetve milyen gyakorlatokat lehet vele elvégezni. Webáruházunkban ezért kezdtünk el forgalmazni ilyen trénereket, hogy minden háztartásba és edzőterembe el tudjuk juttatni ezt a különleges edzést igénylő eszközt.

Minden vibrációs tréner lényege, hogy a felület melyre ráállunk, mozog. A komolyabb gépek több irányba, míg az olcsóbbak általában két irányba, a legtöbb esetben 25-50-szer másodpercenként. Az egész edzés lényege, hogy a vibráció hatására az agyunk úgy érzékeli, hogy nem stabil felületen állunk, így akaratlanul igénybe vesszük a stabilizáló izmainkat (core muscles), aminek következtében megnövekszik az energiafelhasználásunk. Természetesen nem elég csak állni a gépen és várni a csodát. Folyamatosan kell végeznünk a gyakorlatokat, melyeket jó, ha egy szakképzett edző utasításaira teszünk. Így elkerülhetőek a sérülések és az edzésünket is a lehető legjobb, leghatásosabb módon fogjuk végezni. Sokan azt hiszik, hogy 10 perces edzéssel kiválthatják az 1 órás izzasztó aerob mozgásformákat. Sajnos a vibrációs edzés nem aerob edzés, így nem fog nagymértékben megnövekedni a pulzusunk, ami miatt nem a legalkalmasabb zsírégetéshez, de attól még hatásos lehet, de nem annyira, mint a futás, úszás, vagy a biciklizés.

De akkor minek van, és mi a lényege? Kiváló választás lehet kiegészítő edzésekhez, rehabilitációra, illetve abban az esetben, ha nincs időnk végigcsinálni egy több órás edzést. Az izmainkat igénybe veszi, így erősödni is fogunk, illetve még a csontritkulást is csökkenti.

Ha heti kétszer tartasz vibrációs tréneres edzést, de mellette még kétszer futsz, vagy biciklizel is, ráadásul helyesen is étkezel, akkor semmi akadálya nem lesz a formás test eléréshez. Ha fogyni szeretnénk, akkor mindig tartsuk észben a következő sorokat az edzésünk alatt: „Ha könnyű az edzés, akkor valamit rosszul csinálunk”.


Egy termék se felelt meg a keresésnek.