Fogyás elliptikus trénerrel

Az elliptikus trénerek használatával testünk olyan mozgást végez, mintha sétálnák, illetve futnánk, mindezt úgy tesszük, hogy közben a talpunk egyfolytában a gépen marad. A folyamatosan alátámasztott talpaknak köszönhetően csökken a sérülések esélye. Az elliptikus trénerrel, vagy más néven cross trainerrel így elérhetjük, hogy testünk a futásnak megfelelően formálódjon.

Egy elliptikus tréner

Az elliptikus trénerrel lehet fogyni?

Mivel az elliptikus trénerrel futáshoz hasonló mozgásformát végzünk, így az eredmények ennek megfelelően a zsírégetés és a cardio kehet. A cardio és a zsírégetés elérése között a gyorsaság a különbség. A  tempó, távolság-, idő- és pulzusmérő segítségével kontrolálhatjuk az edzést és beállíthatjuk a megfelelő mozgást a cél eléréséhez. A visszajelzett értékekkel szinten tarthatjuk a fogyáshoz és zsírégetéshez szükséges aerob pulzusszámunkat.

A tréner használata

Használat közben ügyelni kell arra, hogy hátunk egyenes legyen. A karok használatával könnyebben koordinálhatjuk magunkat, azonban ezeknek a karoknak csak az egyensúly megtartásában van szerepük. Ha intenzívebb, komolyabb eredmény kívánunk elérni, akkor mellőzzük a karok használatát. Az ilyen módon végzett edzések alatt akár 30%-kal több kalóriát is elégethetünk.

Az elliptikus tréneren való edzések alatt sokat izzadunk. A nagy mennyiségű folyadékvesztést kompenzálnunk kell, így fontos, hogy a tréneren elérhető közelségben tartsuk az ásványvizes üveget. Ezzel biztosítva a folyamatos és megfelelő folyadék utánpótlást.

A linkre kattintva tudja megtekinteni széles elliptikus tréner kínálatunkat!